2011. július 14., csütörtök

EXTRA MENYASSZONYI TORTA !

A héten készítek egy nagyon szép és bevállalós,szóval olyan igazán nekem való tortát! A hét elején elkészítettem a virágokat és minden egyéb kiegészítőt, pénteken rakom össze,mert jönnek a tévések a menyasszonnyal,hogy megnézzék a tortát! ( A pár részt vesz egy szlovákiai  esküvős műsorban)Szóval ,mindent legyártottam és ma össze is ragasztottam a központi tortára a díszt. Eszméletlen jó lett.......:)



Nem akarok szerénytelennek látszani,de nagyon boldog voltam amikor készen lettem vele!Holnap folytatom a torta összeszerelését és remélhetőleg,ha minden rendben megy  készen is leszek vele.Ígérem  ,hogy teszek majd fel róla képeket!

Folyt.köv....

 Hát ma befejeztem a tortát.Nagyon boldog voltam,mert szerintem szuper lett.Voltak a szlovák tévések a párral és láthatóan nagyon tetszett nekik is a torta .20 perc volt az egész forgatás ,nagyon kedvesek voltak.Bár eddig is nagyon sok szlovákiai párnak dolgoztam,de remélhetőleg ezután még többen lesznek akik engem kérnek fel a tortájuk elkészítésére!

Tehát ma már  feltettem a szalagokat a torta oldalára a burkolás után és összeragasztottam a karamellcsokrokat a másik két tortájukra.Általában rutinból dolgozom,de most még én is nagyon izgultam,hogy minden rendben legyem...... sikerült

Nézzetek meg pár képet a tortáról:






Hát nem gyönyörű.... :)

És két  kép a forgatásról


A vendégeim megígérték,hogy kapok egy képet róluk a tortával,ha megkapom felteszem,hogy lássátok mennyire passzolt hozzájuk.


4 megjegyzés:

  1. Egy ilyen tortát én is bevállaltam volna anno. Tényleg meseszép lett!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen a tortát még egyszer! A versenytársaink tetszését is bizonyára elnyerte és a pontozásnál pozitívan befolyásolta, ugyanis a mi esküvőnket ítélték a legjobbnak. :-)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok nektek, megérdemeltétek :)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg eszméletlen jó lett!! Hihetetlen szépek a virágdíszek!!!

    VálaszTörlés