2011. szeptember 22., csütörtök

GYÉMÁNTLAKODALOMRA






Azt a felkérést kaptam, hogy készítsek egy egyszerű , szép tortát a rendelő szüleinek a gyémántlakodalmára. Azt gondoltam, hogy a hatvan évvel ezelőtti tortájukra emlékeztető tortát készítek, de mivel nem sokat tudtam meg róla, így az egyetlen kapocs a régi és az új torta között a virág dekoráció lett. Ez nem más, mint a kála .
Szerettem volna kicsit modernizáltabban elegánssá tenni a tortát, hogy megfeleljen a kor ízlésének, de méltó legyen a naphoz is. Ezért az ekrü színt választottam a burkolathoz és a virágokhoz egyaránt, de a tortát gyöngyház lüszterrel kezeltem a burkolás után. A szalagot masnival zártam le és egy brossal díszítettem, mert ez emeli a torta  fényét és mert gyémántot nem tudtam beszerezni :)
Az elmaradhatatlan indamintázás után szerintem nagyon szép lett.
Remélem majd tetszik az ünnepelteknek is !







4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek nekem ezek a hihetetlenül elegáns torták!
    Azt gondolom, hogy megtiszteltetés minden ünnepeltnek, akik ilyet kaphatnak! :-))

    VálaszTörlés
  2. Ilyen alkalomhoz ki is jár a te tortád! Megint nagyon elegáns lett, a kálák is nagyon szépek. A bross pedig most is tovább emeli az elegancia-szintet, már múltkor is annyira tetszett rajta.

    VálaszTörlés
  3. Még nem láttam karamell kálát, de nagyon tetszik... És ez a bross, meg a szalag (nem gondoltam volna, hogy nem ehető anyag valaha ennyire fog tetszeni egy tortán) annyira illik ehhez a tortához is. Nagyon tetszenek ezek a letisztult, egyedi, elegáns tortáid. Biztos vagyok benne, hogy az ünnepeltek számára ez nagyon nagy meglepetés.

    VálaszTörlés
  4. Az a sok-sok kála... és az a bross! Újfent fantasztikus lett!

    VálaszTörlés