2011. szeptember 4., vasárnap

MENYASSZONYITORTA NÉMETORSZÁGBA !

Mindig nagyon megtisztelő, ha az ember munkáját dicsérik és még nagyobb a szavaknál, ha messziről keresnek fel , hogy a te tortádat szeretnék. Velem ez most ismét  megtörtént. Németországból kerestek fel, hogy készítsem el az esküvői tortájukat. Történt ugyanis, hogy a cukrászdánk ( MATIAS) vendégei hívattak engem. A beszélgetés alatt kiderült, hogy a fiatalok Németországból érkeztek hozzánk a győri rokonok meghívásának okán. A cukrászdába belépve megtetszett nekik a kirakatban látott rengeteg torta és elhatározták, hogy ők is tőlem szeretnének tortát. Boldogan vállaltam a torta készítését . A torta kiszállítását pedig a rokonság vállalta magára. A fő gondolatuk a tortával kapcsolatban az volt, hogy kakaó-barna és fehér színekben alkossam meg. A virágok karamell liliomok legyenek. A tortán pedig helyezzek el egy impozáns masnit. Szerették volna, ha a torta inkább egyszerű és nem zsúfolt lenne, ezért a virágokat tömör csokorba kötöttem és mint egy központi díszként szolgálnak a torta tetején. A kívánt masnit a középső tortára készítettem  el. Az egyhangúság ellen pedig a középső tortán indamintákat rajzoltam. A szintek oldalain végigfutó marcipán szegélyt vékonyan bronz lüszterrel kezeltem ami megvilágításnál gyönyörű ragyogást kölcsönöz majd a tortának. A virágcsokor "nagy fehérségét" karamell színű cukorlapokkal egészítettem ki , ami lágyan megtöri a monoton színtelenséget. A torta töltése abszolút igazodott a külsejéhez : Malibu (resztelt kókuszos töltet belga csokis ganche-al kombinálva), tejkaramella és a legalsó az elmaradhatatlan matias torta a szállítás biztonságának érdekében.










A tortát még pénteken vitték el tőlem és mint azt megtudtam , épségben kiért a rendeltetési helyéhez és nagy sikert aratott a vendégek körében.



2 megjegyzés:

  1. Naná, hgoy sikert aratott. Húúúú, de megkóstolnám egyszer.
    Csodaszép lett ismét:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm ! Nagy öröm , ha az embert ilyen megtisztelő feladat éri, remélem még sok ilyen alkalmam lesz :)

    VálaszTörlés