2011. december 9., péntek

BABYTORTA



Mint azt már mondtam többször is , nem vagyok egy formatorta zseni, de szeretem magam kipróbálni minden téren....
Ma egy babatortát kellett készítenem egy kislány első szülinapjára.
Az volt a kérés, hogy egy rózsaszín , pelenkás bébit formázó torta legyen , amit csokoládé tortából képzeltek el. A feladatot elvállaltam, de nem is gondoltam , hogy ennyi meló lesz vele :)
A farafás és átkenés után a burkolat felvitele volt a legnagyobb kihívás, de azért egészen jól sikerült.
Egy kis formázás és pelenkázás után készen is volt a torta.
A legjobbak szerintem a kis lábujjai lettek, mert mint az életben, olyan kis mókás gyöngysorok.
A lábacskái kis tömzsi hurkák, a feneke és a pocakja kerek, a pofija meg pufi , mint egy jól táplált csecsemőnek.
A megrendelőknek nagyon tetszett és  az üzletünk előtt felállított látványvitrinben mindenki megnézte a kis drágát :)






2 megjegyzés: