2012. március 22., csütörtök

JUTALOMFALAT NEKEM...FEKETE :)


 Az egyik mai tortám egy jutalomfalat volt nekem, mert egy fekete karamellvirágos tortáról van szó...
Az alkalom nem más mint egy eljegyzés amit egy fekete-fehér tortarajongó rendelt meg.
A virágok közepe mi más is lenne, mint egy cukorcseppekkel kirakott porzó.
A csokor gazdagon volt összeállítva virágokkal és levelekkel.
Szerettem volna nekik adni valamit ami csak az övék, ezért a már ismert karamellindákat és a cseppeket házasítva készítettem nekik különleges dekorációt a csokorba.
A torta elejére felkerült a pár keresztneve, a szintek zárása pedig úgyszintén karamell lett.
Sokan kéritek, hogy írjak az ízekről is, ebben az esetben az alsó torta Feketeerdő torta volt a felső pedig gesztenye, ami nagyon finom főzött alapú vaníliakrémmel és rumos gesztenyés réteggel van kombinálva....
Köszönöm a lehetőséget a párnak és nagyon remélem,hogy én is hozzájárulhatok egy kicsit a nap öröméhez.
 A minősíthetetlen képekért elnézéseteket kérem, ígérem hamarosan kitalálok valami stabil megoldást a helyzet orvoslására.....




5 megjegyzés:

  1. Lenyűgöző!!!!!:):)
    Eddig picit félve néztem a fekete-fehér tortákat. De igazán te szerettetted meg velem:)
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éci ennek nagyon örülök...ismét egy megtérített olvasó :)

      Köszönöm

      Törlés
  2. Nagyon fiatalos és egyben elegáns is! Ezek a kis indák nagyon feldobják!
    Fényképezőgép csere :) Nem érdemes bosszankodni miatta. A tortáid megérdemelnek egy jó gépet! :)

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom szó nélkül hagyni ezt a gyönyörűséget.
    Jutalomfalat ez nekem is,és most hogy leírtad milyen ízű virtuálisan kóstolót kaphatunk belőle.
    Az íze sem elhanyagolható tökéletes ízkombináció.Köszi hogy megírtad.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű!! Imádom a cukorgyémántokat, és a fekete-fehér tortáidat!Annyira elegáns.Gratulálok!A vaníliakrémes rumos-gesztenye pedig egészen lázba hozott.Húsvétra gesztenyetorta lesz az asztalon az már biztos!:)

    VálaszTörlés