2012. március 16., péntek

KIFINOMULT ELEGANCIA EGY KIRÁLYLÁNYOS SZÜLINAPI ZSÚRRA....


Pár hete keresett meg egy kedves olvasóm, hogy kislánya szülinapjára készítsek egy tortát....
A megrendelés Nagymarosról érkezett és a kezdeti nehézségek ( a logisztika miatt ) ellenére megoldottunk minden problémát.
Az olvasó Limara Pékségén keresztül jutott hozzám, még akkor amikor Limara volt olyan kedves és megosztott olvasóival ( ezt ezúton is köszönöm neki )
Tehát megoldva a kiszállítás és jöhetnek a részletek:)
Az volt a kérés, hogy legyen egy igazi gyerekpartira való torta, amolyan királylányos fazon, annak minden kellékével felszerelt csoda ....
Nem szerették volna, hogy tipikus gyerektorta legyen, hanem elegáns, de ugyanakkor tündérvilágot megjelenítő vonásokkal ruházzam fel.
Ezért találtam ki, hogy legyenek sajátos kis cukorcseppes virágok és tekervények, de ezúttal nem a megszokott módon használva.
A középső tortát indáztam és erre is harmonikusan további cukorcseppeket helyeztem el.
A szinteket a virágok színével megegyező karamell szálakkal zártam le és hoztam vele közelebb egymáshoz a szinteket.
A kis kúp alakú spirálokkal tovább dekoráltam a tortát és ezzel is játékos kifinomultságot szerettem volna sugallni az ünnepelt felé.

Remélem elnyeri a tetszését az ünnepeltnek és szüleinek a munkám és a jövőben még sok hasonló megrendelésben lehet részem.....












7 megjegyzés:

  1. Gyönyörű!!! Biztos nagy sikert fog aratni.
    Nagyon ötletesek és szépek az új virágaid:)

    VálaszTörlés
  2. Üldöznek a rózsaszín torták :)
    Nekem nagyon tetszik, szerintem ez sikerült a legjobban a rózsaszínek közül! Csodaszép a minta a középső emeleten!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép!Sajnálom hogy az ízekről nem írtál semmit, pedig egy torta mivoltja az ízekkel teljesedik ki.A szép torta kívül belül szép, és biztos vagyok benne a te tortáidnak mennyei ízük lehet.Írj róla légy szíves bővebben:))Például amikor a Müller Péter tortája bejegyzésedet olvastam szinte éreztem az ízeket is:))Vagy csak szerettem volna:D Gratulálok, ismét nagyot alkottál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Narandin!

      Szerencsére a hibámat helyesbítette a torta rendelője a következő hozzászólásban olvashatod...
      Nagyon örülök, hogy minden szempontból elégedettek voltak Nóráék , hiszen ezért csinálom :)

      Törlés
    2. Nagyon szép lett, igazi királylányos, nagyon tetszik:-))

      Törlés
  4. Én írok szívesen! Az alsó réteg csokoládés krémmel volt töltve. Marcipán réteggel a közepén. Picit tömörebb szerkezetű mandulás (vagy lehetett mogyoró is) tésztával. Na ebből egy szelet maradt holnapra... :-)
    A középső réteg pillekönnyű kakaós piskótalapok között málna-mousse. Enyhe citrusos beütéssel, málna szemekkel. Én nem vagyok oda a könnyű, gyümölcsös krémekért, mert többnyire túl édesre csinálják és az iszonyú, amikor valami savanykás, de túl van cukrozva. Na ez pont tökéletes volt. Isteni. A legfelső réteg mákos-szedres. Azt megmentettem a holnapi családi bulira. A többi 32 szeletből egy csokis, és egy virágszirom maradt meg! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm...nagyon jól hangzik.:) Szívesen végig kóstolgatnám:)Boldog szülinapot a kislánynak:)))

      Törlés