2012. március 21., szerda

LÁNGOLÓ TŰZPIROS

 Mivel sokan szeretik az intenzív és élénk színeket, ezért megmutatom nektek ezt a lángoló piros és rózsaszín tortát is amit az elmúlt hétvégén rögtönöztem egy kedves régi ismerősöm számára.
A torta természetesen a favorit termékünk a szedres -mákos mousse volt, ami gyenge rózsaszín burkolatot kapott és erre kreáltam gyorsan párat a rózsáimból..
A szirmok átmenetesek lettek...a rózsaszínből át a pirosig.
Kiegészítő gyanánt erre a tortára is tekergettem párat a megmaradt piros karamellből és így a végeredmény egy gazdag, buja , szenvedélyes torta lett.
A torta alját is karamellel zártam ismét....Kezdek leszokni a szalagokról, bár azt hiszem sokan éppen ezt szeretik a tortáimban :)



5 megjegyzés:

  1. Ez nagyon-nagyon, húdejó! :)

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos torta ismét!Tényleg lángol, mondhatni bikavadító! :)
    A szedres -mákos mousse annyira birizgálja már a fantáziámat, de hja... innen az ország másik végéből(Debrecenből) nem tudom mikor kóstolhatom is.:)

    VálaszTörlés
  3. WoW! Erről a tortáról a gyerekeim jutnak az eszembe. A lányom rózsaszín korszakát éli, a fiam mindig piros függő volt. Én eddig ezt a két színt nem mertem egybe rakni, pedig hányszor volt vita, hogy milyen legyen 1-1 torta vagy muffin :) Merész, de nem rossz. Minél tovább nézem, annál jobban tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Már megint egy újabb szépséggel kápráztatsz el:)
    Az én fantáziámat is nagyon izgatja a szedres-mákos mousse. Szívesen megkóstolnám, csak annyira messze vagy. (Debrecen környékén élek.)
    De lehet nyárra betervezek egy győri Matias látogatást:)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűséges! Még, hogy a rózsaszín és a piros nem illik egymáshoz! ... remélem, hogy lesz nekem is ilyen tortám valamelyik születésnapomon (célzásként megmutogattam páromnak és elárultam a beszerzési útvonalat is...)! :) A világ legszebb tortái...

    VálaszTörlés