2012. március 5., hétfő

SZOLiDAN....EGYSZERŰEN




 A mai tortám egy kis visszatekintés a múlt évi tortavilágomba, mert ezt a fajta virágot a tavalyi szezonban készítettem tömérdek mennyiségben...
Bár nem akartam megismételni a régebbi tortáimat, mégis nem bírtam megállni, hogy ne csinálhassak legalább egyet ebből a kis drágából.
Nagyon megszerettem a formáját, mert szerintem nagyon különleges és összetett virág.
A szín maradt az ekrü vonal, de a torta dekorálásakor úgy gondoltam, hogy az indáimat és a csipkemintákat megkeverve készítek rá egy kis újdonságot.Készítettem indamintákat a felső tortára, amiket kisatíroztam, majd összekötöttem hálósan, aminek az lett az eredménye, hogy olyan lett, mint egy kis csipketerítő...
A mintákhoz még párosítottam néhány gyöngyöt is és erre tettem fel a kész virágomat.
A torta egyszerű és mégis elegáns lett szerintem. Megmutatkozik benne egy kis konzervatív világnézet is, amivel azt szerettem volna elérni, hogy azok is megtalálják nálam a tortájukat, akik nem az általam képviselt modern vonalakat kedvelik...
A kiállítások alatt beigazolódott, hogy nagyon sokaknak Ő volt a favorit és utólag nem is bánom, hogy létrejött ő is :)









5 megjegyzés:

  1. Csodaszép! Nekem ez az önálló virág tetszik eddig a legjobban!

    VálaszTörlés
  2. Ismét egy gyönyörű torta!!!
    Szerintem ezzel az egy "dália" virággal is nagyszerű kompozíciót hoztál létre:)

    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Nem is csoda, hogy favorit lett. :)

    Ügyes vagy, nagyon! :)

    VálaszTörlés