2012. március 18., vasárnap

THAI HANGULAT......


 Ha már tegnap a trópusi hangulat volt a bejegyzésemben, akkor ma sem lehet másként ebben a csodás napsütéses vasárnapon..
A torta megrendelője nem más, mint a tegnapi bejegyzésemben ünnepelt Ádám és a megrendelés oka nem más, mint a barátnő szülinapja!
Igen a barátnő.....mert egymás utáni napon ünneplik a születésnapot és ez okozott is nekem sok keveredést, hogy el ne szóljam magam amikor a tortákkal kapcsolatban egyeztettünk.
Félő volt, hogy összekeveredek a hétvégi hajtásban és véletlen rossz tortáról egyeztetek, vagy elszólom magam az érintett ünnepeltnél, de szerencsére ez nem történt meg :)
A torta íze Oroszkrém volt..kandírozott narancshéjjal és rumos mazsolával, Sand felvertből.....hümmmmm isteni kombináció és tradicionális ízvilág, mert ezt szereti :)

A torta egy kis Thai hangulatot akart idézni, kicsi nyugalom szigetét ami békét áraszt a rohanó hétköznapokban
 A kerek sima felületű kavicsok , a bambusz és a torta oldalán megjelenített 27-es szám (kínaiul) teljes kört ír le a keleti világ hangulatáról.
Nekem nagyon tetszenek az ilyen és ehhez hasonló 8 szeletnyi álmodozások, ahol megvalósulhat az ünnepelt vágya.

Remélem nektek is tetszik ez a kis szösszenet ismét amit boldogan osztok meg veletek......






11 megjegyzés:

  1. Ez a torta tényleg nyugalmat áraszt. Nekem könnybe lábadt a szemem tőle... olyan "megérkeztem" feeling. Csodálatos. Azt hiszem, minden tortád képes megszólítani valakit.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon bájos! És bár szerinted thai hangulatot áraszt, nekem az ikebana ugrott be első látásra.

    VálaszTörlés
  3. József!
    Ez a torta annyira megfogott, hogy percekig csak néztem és néztem.
    Sok szép tortát készítettél, de ez nálam most a kedvenc:-))

    VálaszTörlés
  4. Mint mindig, ha a tortáidban gyönyörködöm, az jut eszembe, ilyen csodás tortát vétek lenne megvágni:)

    VálaszTörlés
  5. Hát igen, ez most megint egy olyan torta,amire nem találunk szavakat-jó értelemben. :) Ha láttátok volna élőben,azok a színek,az összes részlet a tortán... Szerencsésnek érzem magam, amiért veled dolgozhatok Józsi! Valóban vétek megvágni ezeket a tortákat,de amilyen csodásak annyira finomak is és alig várod hogy meg kóstold!

    VálaszTörlés
  6. gratulálok a gyönyörű tortákhoz, és a kitartáshoz!!
    van egy meglepetés nálam a blogon, nézz be!!:
    http://hazitorta.blogspot.com/2012/03/blog-dij.html

    VálaszTörlés
  7. Gyonyoruseges, egyszeruen perfekt, hibatlan....nekem meditacios hangulatot idezett elo. Megyek is....
    Koszonom.

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű!! Gratulálok a munkáidhoz!! Egyszer biztosan meg fogom kóstolni az egyiket! :-D

    VálaszTörlés
  9. Most találtam a blogodra, nézegetem a tortáidat - nem tudnék választani, melyik tetszik a legjobban, gyönyörűbbnél gyönyörűbbek...
    Ezen a tortán a kínai 27-es pedig nagyon cseles, első pillantásra azt gondoltam, ez átverés, de jobban megnézve bele lehet látni. (Nem tudom, a kódolás kiadja-e majd, így írják rendesen: 二十七)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó...nagyon köszönöm a helyesbítést...legközelebb kérhetek segítséget a pontosság miatt? A neten csak ezt találtam :)

      Törlés
  10. Természetesen, nagyon szívesen segítek, részemről a megtiszteltetés :)

    VálaszTörlés