2012. április 6., péntek

ARANYHAJ TÉMÁBAN DOLGOZGATTAM....

 Egy kedves budapesti olvasóm rendelte a mai tortámat, bár kissé későn rendelte, mert így az ünnepek miatt nagyon sok a dolog, de azért elvállaltam, mert tetszett az ötlet...
Aranyhaj lett a téma, és ez egy sajátos feldolgozás, mert ez egy kisebb torta volt így a nagy toronytorta, amit már sokan láthattatok most elmaradt.
Szerettem volna azért valami kis emlékeztetőt a meséből, így egy erkélyjelenetet készítettem. Aranyhaj sem lett igazán olyan mint amilyen a mesében volt ( de már tudjátok, hogy a női arcok a gyengéim ) Ráadásul ahogyan alakítottam a figurát a haja is "viharvert " lett, de talán ez bocsánatos bűn, mert  a magasban a hegyek között mindig fúj a szél :)

A torták töltete: Matias torta ( belga csokis trüffellel töltve és pirított olajos magvakkal dúsított tészta)
Valamint, narancsos málna mousse....az egyik nagy kedvencem !

A torta burkolata szürke és márványos lett, a vár hangulatot imitálandó készítettem rá korlátot is, az oszlopokat marcipánból a korlátokat és a fedlapokat márványos karamellből. Szerettem volna egy kis zöldet is a tortára így esett a választásom egy kis karamell fára és indára.
Azt hiszem lassan mániákusan gyártom a fákat, mert teljesen levesz a lábamról a látványuk amikor elkészülnek.
Jaj és azt a szerencsétlen legényt még meg sem említettem...az meg csak ül ott bambán a torta alján és várja a jószerencséjét :)

Akárhogy is, de nekem ez a torta is kedves emlékké vált, mert egy pár újdonságot itt is ki tudtam próbálni!





1 megjegyzés:

  1. Csodaszép lett, nagyon tetszenek a figurák is:-))
    A viharvert kifejezés a hajra nagyon tetszik:-))

    VálaszTörlés