2012. április 14., szombat

HÉTVÉGI KEDVENC FIGURÁLIS TORTÁK...


Van olyan mindenki életében,amikor úgy érzi túlvállalta önmagát....számtalan alkalommal volt ez már velem is így, de ez a helyzet mostanság is fennáll . Annyi megrendelést és esküvős megbeszélést sodort elém az élet, hogy végeláthatatlan teendőimben szinte nyakig elmerültem.
Szeretnék mindenkitől elnézést kérni, akinek nem vagy késve válaszoltam az üzeneteire, de képtelen vagyok ennyi irányban helytállni !

Az esküvős hétvégéim kapacitása is lassan betelik, és számtalan alkalommal már kedden kénytelen vagyok  nemet mondani egy-egy formatorta rendelésre.  A kollégáim segítsége nélkül nem is tudnám mindezt megoldani.
Közülük is mint már számtalan alkalommal most is kiemelném ( jobb és bal kezem ) Attilát és Gábort, akik önzetlen segítségeim a mindennapokban, de mindennek alapjaként sok köszönettel tartozom a lányoknak is , akik ezen torták alapjait megteremtik.

A hétvégén sem szűkölködtünk megrendelésben ! Ezekből készítettem nektek egy kis válogatást, amit most megmutatok nektek a teljesség igénye nélkül.
Ebbe a bejegyzésbe sűrítek párat a figurális tortákból, remélem tetszik majd nektek.


SZERETNÉK MINDENKITŐL ELNÉZÉST KÉRNI,AKIK MEGKERESNEK ENGEM, HOGY LEGYEK A SEGÍTSÉGÜKRE, VAGY TANÁCSOT KÉRNEK TŐLEM. KÉPTELEN VAGYOK MINDENKINEK VÁLASZOLNI ÉS NEM TUDOK MINDEN FELKÉRÉSNEK ELEGET TENNI. KÖSZÖNÖM A MEGÉRTÉST!










4 megjegyzés:

  1. Ez a gőzös fantasztikusan jó lett! Kisfiamnak meg sem mutatom, mert ráájulna itt a billentyűzetre. :) Megkérdezhetem mitől ilyen fényesek a tortáid? Gőzözöd valamivel, vagy inkább valami fényspray?

    VálaszTörlés
  2. Csodálatosak, nem is tudnék választani.
    Micsoda részletgazdag torták, a micimackós nagyon ott van:-))

    VálaszTörlés
  3. A mozdony mindent visz!!Fantasztikus!:)

    VálaszTörlés
  4. Csemege a szememnek! :) Bob és a gőzös a két favorit, de a többi is király! :) Hajrá, kitartás a szezonra!! :)

    VálaszTörlés