2012. április 21., szombat

"ÖTÓRAI TEADÉLUTÁN"



Tudjátok én tényleg nem szeretem a tortákon a rózsaszínt és nem is tudok vele igazán bánni, de ebben az esetben kivételt teszek...
TETSZIK :)
El sem hiszem, mennyire! A tortát Pozsonyi kiszállítással vállaltam és már nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen lesz.
Kaptam instrukció gyanánt képeket a virágokról és a színekről és egy kis körülírást az elképzelésekről, de ami a legfontosabb nem volt a kezem megkötve, azt készíthettem amit én úgy gondoltam, hogy szép.
A torta nem lett igazán " Józsi " stílusú, az indamintáim és az a pár kis cukorcsepp  néhány virágban....semmi más, de mégis úgy éreztem amint készen lett, hogy megérte.
Mályva és rózsaszín virágokkal dolgoztam némi zöld körítéssel, igazi tavaszi hangulatot idézve.
A torta burkolata fehér fondant volt ami gyöngyház kezelés után egyszerű kis mintákat és pöttyöket kapott.
A tortaállvány alsó pereme is burkolatot kapott és erre is pingáltam gyorsan egy keveset és az eredmény tökéletes összhangot adott a számomra.
Az ízek : joghurtos erdei gyümölcs, narancsos csokoládé és fahéjas dió torta voltak.
A torta összképe számomra az angolos eleganciát, a festett porcelánok és teadélutánok hangulatét idézi fel ezért is lett a cím "ötórai tea "
Nagyon köszönöm a lehetőséget a torta elkészítésére és remélem még sok hasonló torta elkészítésében lesz részem.....

4 megjegyzés:

  1. Tök jó, nekem tetszik! Szép élénk, tavaszias színek. Nagyon szép fénye van az egésznek, lüszter?
    Már csak 3, azaz három nap! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm !

      Igen lüszter.....és vághatod a centit :)

      Törlés
  2. Annyira szép. Valóban egy másik stílus, de mégis van benne valami...valami, amitől csak nézem, csak nézem és nagyon tetszik!. Talán azért, mert ezt is Te készítetted!? ;-)

    VálaszTörlés
  3. Ahogy láttam az előzetes képet, rögtön az jutott eszembe, hogy ezeket a rózsaszín virágokat márpedig tuti biztos, hogy te is szeretted!
    Aztán megláttam a tortát egészben és csak ámultam, ez (is) annyira különlegesen szép, elegáns, mint a legnemesebb porcelánok, egészen egyszerűen tökéletes!
    Gyönyörű, imádom!
    Te pedig igazi csoda vagy, hogy ilyen virágokat alkotsz és ilyen tortákat készítesz! Nagyon-nagy öröm látni minden egyes alkotásodat és azt, hogy mindig túlszárnyalod önmagadat! Csodállak érte és nagyon büszke is vagyok Rád minden szempontból! :)

    VálaszTörlés