2012. április 1., vasárnap

TAVIRÓZSÁK ÉS CSINGILING



A hétvégén készítettem tortát egy kis-hölgy, 6. születésnapjára. Nem ez az első eset, mert évek óta én készítem neki és családjának a tortákat.
Minden születésnapot kétszer ünnepel a család, egyszer a család és egyszer a barátok társaságában. Ez alkalommal is két tortát kértek tőlem a megrendelők. Ellentétben az előző évekkel idén már kész tervekkel jött a megrendelés, mert az ünnepelt már saját elgondolását szeretné viszontlátni :)
Az egyik tortára tavirózsákat álmodott, amelyen 6 béka ücsörög.
A másik tortán Csingiling és barátai témát kellett feldolgoznom, 6 szereplővel.
A figurák nem az erősségeim, főleg nem a lány arcok, de azért remélem nem rontottam el a tortával a szülinapot :)


1 megjegyzés:

  1. A tavirózsás nagyon megfogott, eleve eszméletlenül szeretem az ilyen vizes, tájkép jellegű hangulatot, szépen megoldottad! :))

    VálaszTörlés