2012. május 25., péntek

Az én gyönyörűségem...


Ez tényleg egy igazi jutalomfalat volt nekem, mert a torta egy igazi "Józsi " torta lett...
Imádom a feketét , de ezt ti is tudjátok, ez viszont a legek-lege lett a szívemben, mert számomra úgy tökéletes ahogyan van.
Ezt nem azért mondom, mert én csináltam és távol álljon tőlem, hogy a saját munkámat magasztaljam, csak egyszerűen ez én vagyok.
Nem akarom elvenni a megrendelőtől a torta fényét, bár megfordult a fejemben, hogy megtartom :)
Letisztult , elegáns , szellős és abszolút látványelem lett.
Szem nem lesz holnap ami nem tapad rá az biztos.
Büszke vagyok azokra, akik be merik vállalni az -e fajta gyönyörűséget.
Szívem szerint ingyen adnám azoknak akik hasonlót rendelnek tőlem, de ezt természetesen sajnos nem tehetem meg....


Remélem a párnak és a násznépnek is akkora örömet okoz ez a torta mint nekem...

2 megjegyzés:

  1. Magic! :) Szerintem tényleg a legszebb tortáid közül való. Valahogy jobban állnak neked- no, nem mintha ismernélek- az ilyen letisztult, egyenes alkotások.

    VálaszTörlés
  2. Csodás lett, bár én nem merném bevállalni, főleg esküvőre, de örülök, hogy vannak bevállalósabbak-))

    VálaszTörlés