2012. május 29., kedd

Egy kedves hangnak.....


Egy nagyon kedves ismerősöm Júlia, aki a győri Békás kft-nél dolgozott és az árurendelésben nagyon sokat volt segítségemre, megkeresett, hogy elkészíteném -e neki a tortát az esküvőjükre...
Nagyon boldogan mondtam neki igent, mert nagyon kedves jelenség aki az embert minden alkalommal pozitív töltéssel ajándékozza meg.
A kérése annyi volt, hogy lila színben pompázzon a torta és a kedvence a virágaim közül a dália fazonú cukorvirágok.
Nem akartak nagy tortát, mert kis létszámú esküvőre készültek, de én nem engedhettem meg, hogy egy szimpla kis tortát vigyenek.
A meggyőzőerőmnek köszönhetően rám bízott minden egyebet.:)
A torta egyszerű vonalvezetésű lett, amin a virágok dominálnak inkább , ezt csak az indaminták bontják meg egy kicsit, de a végeredmény így lett kerek a számomra...
A tortáért érkezve a boldog menyasszony lila ruhában érkezett, mint mondta spontán öltözött és ez akadt a kezébe :)
Ennek én nagyon örültem, mert tökéletes volt az összhang torta és a tulajdonosa között:)


Júlia kerekedő pocakja nagyon szép látvány volt, mert egy kedves ismerőst látni amint a babavárás örömteli időszakát éli mindig nagy boldogság.
Nagyon sok boldogságot kívánok nektek és csodálatos pillanatokat a családotok hamarosan érkező új tagjához.
/És tessék visszamenni a munkahelyedre, mert nagyon hiányzik a hangod :) /

2 megjegyzés:

  1. ÓÓÓ, dália, az egyik kedvenc virágom! Nagyon-nagyon-nagyon szééééééép!

    VálaszTörlés
  2. Azt hiszem, hogy nekem ez a torta az eddigiek közül a legcsodálatosabb. Elvarázsolt... ha nekem ilyen lehetne a születésnapi tortám!...OH! :) Gratulálok hozzá!!! :)

    VálaszTörlés