2012. május 13., vasárnap

A FARM AHOL ÉLÜNK..

  Nem tudtam magamon uralkodni és elhoztam nektek ezt a "kis "tortát is nézegetni.
Ildikó a megrendelő szeretett volna a kislánya szülinapjára ahogyan a kislány mondta " Farmos tortát" készíttetni.
Makány Márta ajánlott nekik és én boldogan mondtam igent a kérésre, mert láttam benne fantáziát, és egyébként is imádom a terepasztal szerű tortákat, ahol egy kis életképet lehet összerakni.
Farmos torta lett ez a javából, legalábbis szerintem, mert volt rajta minden: lovacska és tehén (szegények csak fekvő pózban, mert nem szeretem, ha vaskos lábakkal kell felruházni a figurát az állóképesség miatt) de szerintem így is aranyosak lettek....
Lett még kutya-kiskutyákkal, disznó kismalacokkal, kacsa kiskacsákkal és bárányok.
Természetesen egy farmhoz elmaradhatatlan kellék a veteményes is, a torta egyik szegletén kapott helyet az is.
Lett itt tavacska és sárdagonya, széna az állatoknak,na és " hegesztettem még egy kis sufnit is deszkából, na meg egy kutyaházat is .
A munkálatokban nagy segítségemre volt Gábor aki a kezem alá dolgozott, na és persze Attila is ..köszönöm !!


Kakaóval festettem fel lábnyomokat is a tortára, mert bár egy valamire is való farmon rend van, de ahol jószágok élnek  ott nincs patika tisztaság és rend...:)


Remélem elérte a célját a munkám és részese lehettem egy kislány boldog születésnapjának a tortámmal...

16 megjegyzés:

  1. Ez gyönyörű! Vidám és nagyon részletgazdag :) Nagyon tetszik biztos örültek neki :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is gyönyörű, de vajon mennyi munkaórád volt vele? Nagyon ügyes vagy, már egy ideje követem a blogodat :)

    VálaszTörlés
  3. ilyen nincs és mégis van!
    örülök, hogy volt szerencsém közelebb kerülni a munkáidhoz! nap mint nap várom az új posztjaid közben bánkódom miért is nem lettem cukrász :)
    nagyon izgulva várom a keddet én is :)

    VálaszTörlés
  4. Boldog emberek akik Nálad rendelhetnek tortát!!Csodálatos ez a torta is.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm mindenkinek !

    Éppen ma gondolkoztam azon, hogy valamiért elmaradtak a kommentek a blogból, nem tudom, hogy ennek a Fb lehet az oka, vagy az, hogy már annyira nem kötöm le a figyelmeteket...
    Ha gond van akkor kérlek szóljatok, ha nincs akkor örülök, de akkor viszont ti vagytok a "lusták" :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fb. és lustaság egyben :) Sokkal gyorsabb egy lájkot nyomni, mint egy értelmes mondatot kigondolni és leírni. Meg egy idő után már nem is nagyon lehet mit írni. Csak ismételhetjük magunkat :)
      Nagyon szépen kidolgozott torta, a gyerkőc tuti örült neki. A kis állatokat milyen élvezettel fogja levenni róla! Kedvencem a kiskert :)Itt azért nem törekedtél a külső-belső harmóniára, ugye? Jó kis sonka vagy kolbász ízű torta :) :) :)
      Amúgy te gondolsz arra, hogy kinek mekkora hűtője van? Mert ő is olyan kis "apró" ahogy a virágokat nézem. :D :D

      Törlés
  6. Nagyon szupi! Irtó jól kitaláltad! :) Az állatkák nagyon édik! A lábnyomok meg nagyon feldobják az egészet! :) Igazi farm hangulata van, gratula!

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Eddig én még nem írtam ide, de most megteszem. Egyszerűen imádom a munkáidat:) Ez a kis farm egyszerűen annyira édes és részletgazdag és gyönyörű!
    És nyugodj meg mert semmi gond nincsen, csak mi vagyunk lusták!;) Mindig várom az újabb és újabb bejegyzéseket és csak ámulok-bámulok az elképesztő tehetségeden! További sok sikert és hasonló izgalmas, gyönyörű munkákat kívánok! Ha közelebb élnék, nem kétség, hogy csak tőled rendelnék tortákat:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, hogy " megszólaltál :) "
      Sokat jelent , ha az ember kap egy kis visszajelzést és most nem arról beszélek, hogy ( csodálatos, gyönyörű és barátai), Hanem arra vagyok kíváncsi, hogy kiben mit jelenít meg a munkám, mit hoz ki belőle, mire gondol, ha ránéz...
      A torta kisugárzása érdekel, hogy mit közvetít felétek ?

      Nagyon köszönöm, de tényleg:)

      Szép vasárnap délutánt kívánok !
      Józsi

      Törlés
    2. miyci, már teszteltük a szállítást, semmi baja nem lett a tortának, pedig nagyon-nagyon sokat utazott és szinte minden közlekedési eszközt kipróbált. Ne álljon pár km az utadba, mert élőben még csodásabbak a torták és egy élmény a tulajdonosuknak lenni!

      Törlés
  8. Huh, ez nem semmi munka :O Bár a nagyobb állatkák kicsit furik így fekve, de a többi nagyon tetszik :) Meg a veteményes, meg a széna, meg az a kis bódé :) Én ilyen tortát kaptam volna kiskoromban szülinapra, biztos kiugrottam volna a bőrömből, ugyhogy nem hiszem, hogy aggódnod kell a fogadtatás miatt ;)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű:)

    VálaszTörlés
  10. Józsi!
    Nem lett volna szívem felvágni, ez annyira ötletes, azok a malackák és a lábnyomok, a "pocsolya" amiben a malacok dagonyáznak. Leesett az állam. Gondolom a kislány is nagyon örült neki.
    Ne izgulj, ha nincs komment, legtöbbször, nekem is csak annyi időm van, hogy benézzek, nem lustaság, csak egy kis egyszerű időhiány.
    A munkáid viszont tudod, hogy lenyűgöznek és alig várom az alkalmat, amikor nálad is tudok tortát rendelni:-))

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm mindenkinek, ez azért kellett nekem, mert féltem, hogy valami baj van, bár a látogatottság nem ezt mutatja, de mégis !

    VálaszTörlés
  12. Csodálatos kis farm, engem a kiskutyák nyűgöztek le, imádom a tacsikat, és a napraforgó, elképesztő!!! Ámulok-bámulok!! :)

    VálaszTörlés
  13. Józsi,hát ez elpesztő.Te nem csak mestercukrász vagy hanem művész.Volt szerencsém megkóstolni süteményeket.Fantasztikusak nem csak a szemnek,hanem,és főleg szájnak.Amikor Győrbe vagyok barátnőmmel,bemegyünk egy sütire és hosszan nézzük a szebbnél szebb tortákat.

    VálaszTörlés