2012. június 23., szombat

Aranyló ünnepi torta....


Ezt a tortát a Főnököm feleségének készítettem amit a születésnapja alkalmából rendelt neki ...
Nagy a teher az emberen és a megfelelni vágyás ilyen esetben, bár ezzel nem volt gondom, mert a tulajdonos mindig is elismerte a tudásom és  talán éppen ezért is szerettem volna egy igazi szép tortát készíteni...
Mivel ismerem a feleségét és már nem ez az első tortám a számára tudtam, hogy mihez kell nyúlnom a stílusnaptáramban...
A klasszikus, elegáns földszínek a tuti befutó.

Bronz, ekrü és arany színeket használtam, amiben a szokásos kis cukorcseppek és a már jól bevált és nagyon kedvelt virágaimat használtam.
Lezárásnak is a karamellt választottam, mert ez volt az a lehetőség, ami tökéletesen illett az alkalomhoz és a tortához egyaránt....
A középső tortát az elegancia jegyében egy kis indázással dekoráltam, amivel elnyerte a torta a végső formályát.


Ez a torta is nagy kedvencem lett a hétvégéről és remélem tényleg eléri a célját és örömet okoz az ünnepeltnek.
Mind e mellett remélem nektek is tetszik majd a végeredmény ?

3 megjegyzés:

  1. Józsi, ez csodálatos lett! Ezer torta közül is felismerném, hogy a kezed munkája! Szeretem a lázadóbb tortáidat, amiben feszegeted a határokat, de ez most engem teljesen levett a lábamról! Álomszép!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű, elegáns, gondolom sikerült a meglepetés:-)

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikusan néz ki. Minden elismerésem. Igazán csodálatos. Igazi művész vagy. A vizuális típusú embereket már a látvány is lenyűgözi.

    VálaszTörlés