2012. június 23., szombat

A csoda maga...rózsaszínben :)


Ahogyan azt észrevehettétek a héten igencsak elhanyagoltalak benneteket. Nem direkt volt esküszöm, de annyira sok a megrendelés és annyira különleges dolgokat kérnek már a vendégek, hogy az ember fia csak győzi kapkodni a fejét.
Hihetetlen, mennyi mindent képes az ember elviselni és elkészíteni csak azért, hogy mindenkinek / persze csak amennyire a lehetőségei engedik/ eleget tegyen.
Mint azt már sokszor említettem minden hálám kevés a kollégáimnak, de közülük is Gábor és Attila aki minden alkalommal, mint két várfal támogatják a munkámat és kitartásukkal, mérhetetlen türelmükkel képesek elviselni minden "bónámat".
Kaptam én a hétvégén hideget, meleget egyaránt, az ember mint vendéglátós, találkozik minden embertípussal , de egy kis emésztés után mindent a helyére rak az ember és igyekszik a pozitívumokból élni.
De félre mindennel, mert ezen a hétvégén maratoni tortamegosztást terveztem :)
Az első torta mait megmutatok nektek, talán az egyik legnagyobb favoritom volt, mert minden szegletét imádom :)
Igen imádom, igen dehát ez rózsaszín, de mégis minden részlete egy kis csoda nekem, mert annyira jellegzetesen "Józsis"lett.


A tortát egy nagyon kedves vendégem rendelte, akinek már sok érdekes és különleges megrendelést köszönhetek. A kedvence a pink mint olyan, amivel én eddig nem igen tudtam mit kezdeni, na de most...gondoltam....és lám ez lett belőle!
A virágok, a forma és persze egy csipetnyi fekete.....tökéletes páros lett.
Persze az én számomra lett az és csak remélhetem, hogy nektek is elnyeri majd a tetszéseteket.


A torta egyszerre lett bevállalós és mégis bátran vállalható , mert összességében romantikus jegyeket öltött magára.
Köszönet a rendelésért Gabi....és kívánom nektek, hogy legyetek nagyon boldogok együtt !

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Kedvenceim a kis kunkorok cukorcseppekkel :) Fantázianevet is adott neki Bodza :)
    Remélem egyszer valaki bevállalja ezt fekete alapon is, mert szívesen megnézném!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Orsi !

    Én is megnézném feketében, de talán majd most valaki felbátorodik :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon bejön nagyon egyedi lett

    VálaszTörlés