2012. június 5., kedd

Ismét egy klasszikus külsővel rendelkező szépség...


Ezt a tortát még két héttel ezelőtt készítettem és nem is emlékeztem ismét, hogy készült róla kép...
Bolond egy nap volt az, mert minden az utolsó pillanatban készült el.
Kapkodás és idegesség , jutott mindből bőven, de a képet visszanézve megérte. A fiatalok akik rendelték klasszikus vonalú tortát szerettek volna és így esett a választás erre a tortára.
Az ízekre sajnos már nem emlékszem, de biztos finom volt :)
Ezekkel a tipikus elegáns és vállalható tortákkal nem lehet mellényúlni, mert ezt mindenki kedveli szerintem. Megfelel a közízlésnek és  évek múltán is értékálló marad a képeken.
Bár ezek a torták gyakoribbak, de mégis kedvesek nekem és nem készítem unottan őket, sőt inkább kihívás, hogy ne legyenek egyformák.....

2 megjegyzés: