2012. július 23., hétfő

Ötórai teadélután hangulata kicsiben .....



A mai tortámat egy budapesti megrendelőmnek készítettem.
A torta alapjául nem más szolgált, mint az "ötórai teadélután" címre hallgató bejegyzésemben szereplő torta.
A változás annyi, hogy a torta kisebb kivitelben készült, így a végeredmény hasonló hangulatú, de mégis más lett.
A festett porcelánra hajazó hatást  most is éreztem a torta láttán.
A torta töltete Matias csokoládé és Levendulás málna mousse lett.
A színek és a dekoráció magával ragadja az embert és szinte kényszeríti a bámészkodásra...
Legalábbis nekem nehéz volt megállni, hogy ne nézegessem órákat, de azért amikor a hűtőben jártam minden alkalommal rácsodálkoztam egy picit :)

Remélem a torta elérte a célját és az ünnepelt örömét lelte benne.

1 megjegyzés: