2012. szeptember 9., vasárnap

Kocsis Tibó tortája...


 Sokat  gondolkoztam mit is írjak ebbe a bejegyzésbe, de végül úgy döntöttem leírom mindazt amit éreztem és gondolok..
Még hetekkel ezelőtt keresett meg Mónika aki a Kocsis Tibó nagy rajongója és a KTFC tagja, hogy készítenék -e nekik ...azaz Tibónak egy tortát ami a piros kabát lenne ami már a védjegye lett mára.
Én boldogan mondtam igent és vállaltam a munkát, mert  én is lajosmizsei születésű vagyok mint Tibó. Bár tizen éve elköltöztem a szülői házból mégis minden és mindenki érdekes és értékes számomra aki és ami lajosmizsei...
Kicsi a világ ....mondhatnánk, de inkább a sors keze van benne, mert a családom és én magam is végig szurkoltunk neki az X FAKTOR alatt és boldogok voltunk mikor nyert.
A személyisége és az amit képvisel példaértékű és értékes.
 A lányok először egy marcipánfigurát szerettek volna, de én kis unszolás után rábeszéltem őket egy tortára ami maga a kabát lenne.
Aranyosak voltak, mert azt mondták, hogy azért kerestek meg engem, mert szerintük nincs más aki ezt a kabátot elkészítené mint én :)....hát én ezzel azért vitatkoznék, de nagyon jóleső volt ezt hallani!
A torta szedres-mákos mousse töltetet kapott és erre került fel a burkolat amitől kabát alakot öltött.
A lányok lázasan készülődtek és én is izgatottan vártam a visszajelzést, ami elsőként egy sms formájában érkezett meg még aznap este. Szerencsére Tibó örült a tortának és a lányok is boldogok voltak amiért jól sikerült a buli:)
Elhalmoztak azóta köszönetüket tükröző üzenetekkel és kaptam képeket és videókat is....

Tényleg örült a tortának Tibó és ezt nagyon jó volt látni :)

Köszönöm a lehetőséget lányok .....






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése