2012. december 5., szerda

Dzsungelhatás az esküvőn...



A 2013-as évre szánt tortaterveimet már jó ideje elkezdtem megosztani.
Mutattam már több olyan tortát ami meghatározó lehet a következő szezonban, de most egy igazi különlegességet hoztam nektek amit biztosan nem készít, sőt még csak hasonlót sem láthattatok senkinél...
Ezt azért is tudom, mert ez az én álmom volt....ugyanis tényleg megálmodtam ezt a kivitelt.
Azokban a hetekben amikor csak szinte ezekkel a tortákkal foglalkoztam még éjjelente is dolgoztam .
Az egyik ilyen esti álmom volt az, hogy ezüsttel festettem rusztikusra egy szürke tortát és azon egy dzsungel részletet jelenítek meg .
A virágokat és a színeket igyekeztem minél jobban egymásra hangolni és különleges virágkompozícióba rendezni.


A virágok színátmenetei olyan halványak lettek, hogy szinte egymásba olvadnak amint  fedik egymást.


A trópusi virágok még a kísérőnek szánt desszerteken is megjelennek.
Már-már monumentálisak ...betakarva a desszerteket :)
Ehhez a tortához szükséges egy egészséges extravagancia és egy buja zöld környezet ahol igazán részévé válhat a nagy eseménynek ...

3 megjegyzés:

  1. Jaj, már nagyon vártam ezeket a képeket! Igazán ígéretesek voltak a részletfotók, tudtam, hogy imádni fogom. Magasan felülmúltad az elképzeléseimet! Imádom a nagy virágot, de az éppen rügyező bambusztól kész vagyok :)Látod, érdemes aludni és ilyen szépeket álmodni! :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, igen, igen! A nagy kedvenc ezüstöm! Csodálatos és úgy örülök ennek a tortának!

    VálaszTörlés