2012. december 16., vasárnap

Földszínek az abszolút elegancia jegyében...


Már nagyon régen nem írtam bejegyzést, de az életem kissé felgyorsult az elmúlt hetekben...
Közeleg a karácsony és a megrendelések sokaságában úszva úgy telnek a napok, hogy észre sem veszem már ismét vége egy napnak.
Azt is elhatároztam már, hogy nem írok bejegyzést, bár eddig sem tettem, csak akkor ha igényem van rá, mert nekem ez hobbi és nem marketing, bár ezt sokan elég jól benézik!
Ma , hogy végeztem minden teendőmmel amit a szabadnapra terveztem, úgy gondoltam, hogy megosztok veletek egy újabb tortát a fotózásról:)

A tortacsoportban amit megosztok veletek a földszínek dominálnak.
A barna, bronz, ekrü és arany árnyalatait használtam és igyekeztem valami sajátos stílusút kreálni, de mégis  újszerűt.
A virágok sokasága és sokszínűsége, formagazdagsága úgy gondolom bármely asztalon megállná a helyét.

A sokatok által kedvelt cukorcseppek is megjelennek a tortákon és a desszerteken, amiket szalagokkal, illetve hajtásokkal kombináltam.

Azt gondolom az összkép önmagáért beszél, szerintem sok hasonló megrendelésem lesz a következő szezonban, mert ezeket a dekorációkat el tudom képzelni bármely kastélyban rendezett, előkelő helyen, de még egy elegáns étteremben is....

2 megjegyzés:

  1. Szerintem ezek az én asztalomon állnák meg legjobban a helyüket! :) Barna is, csíkos szalagos is, cukorcseppes is... Nekem több nem is kell, teljes a szerelem! :D

    VálaszTörlés
  2. Nálam jobban bejön, mint a rózsaszín! :)

    VálaszTörlés