2013. március 24., vasárnap

Személyre szabott csajos meglepetés...








Történt  egy pár hete, hogy esküvőszervező barátaim megkerestek, hogy szeretnének  meglepni egy ugyancsak esküvőszervező barátnőjüket a 35. szülinapján...
A meglepetés az volt, hogy titokban szervezetek neki egy kis bulit barátai társaságában.
Timi , Kati és Annamari szerették volna ha igazi nagy meglepetésben lesz része Vikinek, ezért mindent titokban kellett tartani.
A buli előtt Viki eljött egy esküvői megbeszélésre hozzám Győrbe és az volt a dolgom, hogy kiderítsem melyik íz az ami igazán bejön neki a választékból. Ahogyan az kiderült a Csokoládés-túró desszert volt az az íz ami igazán levette a lábáról.
Kétség nem fér hozzá, bár ezt már előtte is észrevehettem, hogy Viki egy ízig vérig nő, élete a szervezés és a gyermekei .
A Lányok meglepetése a számára egy laptop lett amiről képet is küldtek nekem. Igyekeztem megvalósítani mindezt tortából, ezzel is felvezetni a számára a meglepetést amit majd utánna meg is kapott...
Arra gondoltak még a barátok, hogy lehetne a tortán pár kozmetikum, ami segít megelőzni az öregedés jeleit. Öregedés? Na azért 35 évesen erről beszélni még túlzás és Vikit elnézve nincs is semmi szüksége rá, de egy kis vicc azért tényleg belefért még. Ha már vicc akkor azt gondoltam, hogy "egye fene , adok Vikinek a Lengyel beauty ránctalanító termékeimből neki ":)
Tuti a hatás, ha másként nem a nevetés amit kivált majd belőle, tutira eltünteti azokat a kis szarkalábakat !!!




A torta végeredménye nagyon jól hasonult az elképzeléseimhez  és csak reméltem, hogy a lányok és Viki is elégedettek lesznek. Aztán jöttek az sms-ek, hogy minden nagyon szuperül sikerült .
Nagyon örültem, hogy a sok titkolózás és szervezkedés eredménye egy boldog ünnepelt lett.
Ezúton is nagyon boldog szülinapot kívánok neked Viki és kívánom, hogy minden álmod és vágyad pont úgy teljesüljön, ahogyan te azt szeretnéd. Köszönet a lányoknak, hogy részese lehettem a meglepetésnek amit szerveztek. Még halkan megjegyezném, hogy elvileg "egymásnak konkurens" esküvőszervezőkről beszélünk, akik ahelyett, hogy irigykednének vagy féltékenykednének egymásra, csodásan, összhangban megférnek egymás mellett és szoros barátságot ápolnak egymással . Valljuk be ez a mai világban nagyod egyedi és szép dolog,mert az irigység és rosszindulat az ami a mindennapokat uralja...



Jaksa Tímea jóvoltából kaptam képeket is a helyszínről:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése