2014. január 5., vasárnap

Kastélyhangulatban "tálalva"...

 Ismét egy új kollekció, amely azt gondolom sokatok ízlését tükrözi majd, mert elegáns és visszafogott, de mégis dekoratív és ellenállhatatlan...
A torták impozáns méretet kaptak és maradtam ismét a klasszikus kör alaknál, de a szintek magassága változó lett és ezzel együtt játékos is.
A burkolatok színe kakaó-barna , ekrü és fehér lett és ezzel a szintek átmenetet kaptak színben és méretben egyaránt.
A szintek alján az arany pasztell szatén szalagok csodásan keretbe zárva szegik a tortákat és öltöztetik még több eleganciával.
A dekoráció mokka színű rózsa lett, levelek és minden egyéb kiegészítő nélkül, mert ennél a kollekciónál a visszafogottság előbbre való volt a számomra, mintsem a buja gazdagság...
Az apró pöttyökből összeálló motívumok arisztokratikus jegyeket hordoznak, elegánsak és pompát adnak a végeredménynek.




A kollekció tálalása nem lett hétköznapi, mert egy tálaló szekrény adott otthont neki, annak minden előnyével és hátrányával egyaránt.
Hátránya is volt igen !
Mert szegény Mona a totál képet nehezen tudta összehozni a sok tükör miatt.
Ezúton is bocsi Mona, de nem volt szándékos :)
Amikor a tálalót megláttam, már tudtam, hogy ezt a helyszínt akarom, de akkor tele volt pakolva könyvekkel és nem láttam a hátterét, hogy tiszta tükör !
De megoldottad és csoda lett ....köszönöm :)


 A torták mellé ismét kerültek desszertek és néhány cupcake , de számomra a cukros kuglóf is annyira kívánkozott a hangulathoz, hogy mindenképpen akartam :)
A sok kiegészítő, tartó és képkeret, melyek némelyike restaurálásra várt és 100-200 éves múltra tekint vissza tovább fokozta az ódon eleganciát..
Ezúton is köszönöm Czinger Ervinnek, hogy rendelkezésemre bocsájtotta ezeket a kereteket !



A sok kis motívumot amit a tortákra és desszertekre készítettem, órákon át rajzoltam.
Sokszor kicsit abba kellett hagynom, mert már nem láttam azt a sok apró részletet, de izgatottan vártam a végeredményt, hogy ha összeáll a minta biztosan csoda lesz...
A horgolt terítők voltak még azok, amikre nagyon büszke voltam, mert régi vágyam volt, hogy a képeken ezek is visszaköszönjenek :) Itt is köszönet Monának és Halász Évának, amiért hozta nekem megszámlálhatatlan mennyiségben :)




A kiegészítők között még rengeteg gyöngysor, bross és rózsa szerepelt, szóval nem volt egy egyszerű helyszín és kompozíció, de megért minden fáradtságot, mert a végeredmény egy csoda lett....legalábbis a számomra biztosan.

Azt gondolom, hogy ez szett nagyon sokatoknak ad majd inspirációt a nagy napra, de remélem legalább ennyi örömet is okoz majd mindenkinek :)

1 megjegyzés:

  1. Nekem az utolsó két kép tetszik a legjobban! Közelről lehet látni a profizmust! :)

    VálaszTörlés