2014. július 20., vasárnap

A TARTALMAS TÁBOR látogatott el hozzám...

A Tartalmas Tábor  szervezői  még tavasszal megkerestek, hogy ellátogatnának hozzám a Torta és Karamell Élményműhelybe a tábor résztvevőivel.
Esztert régóta ismerem és mondhatom baráti viszonyban vagyunk, épp ezért is örömmel láttam őket vendégül.
A tábor létszáma csak körvonalazódott amikor elkezdtük az egyeztetést és a végére 25 gyerkőccel érkeztek el hozzám :)
Nem kis létszám és a műhely adottságait ismerve volt is bennem egy kis félsz, hogy a gyerekek hogyan fognak elférni. Volt olyan verzió is, hogy kettéválasztjuk a gyerekeket és két csoportban fogadom őket, de szeretek kockáztatni és vártam a napot amikor szembesülök a ténnyel, hogy mennyi is az annyi gyerkőc :)
Jelentem: sok :)
Bár a hely nem volt nagy, de sok jó ember kis helyen is elfér alapon  mindenki befért.
Mire jöttek a gyerekek és a kísérőik készültem némi meglepetéssel nekik ...
Sütöttem egy két kis finomságot nekik , remélve, hogy majd örülnek neki :)
Éééééés Örültek :)
Annyira édesek voltak, ahogyan meglepték az asztalt, majd mindenki ahol talált helyet magának ( kanapén, széken, puffon vagy lépcsőn ) eszegetett és iszogatott .
Majd a romok eltakarítása után tele pocakkal kezdetét vette a gyurmázás !
Mindenki kapott egy darabka fondantot és kedvére színezte és formázta.
Elsőként mindenki készített egy kutyust a segítségemmel, majd szabad a gazda alapon bárki kiélhette a kreativitását...
Születtek is érdekes dolgok :)

Azt nem mondom, hogy a kezdetekkor nem hordtam ki lábon néhány szívinfarktust, de fantasztikus élmény volt a részemről és talán a gyerekek részéről is ez az alkalom.
Boldog vagyok, hogy részt vehettem ebben a programban és nagy szeretettel láttam vendégül a kis táborozókat.
Fontosnak tartom, hogy hasonló táborok legyenek, mert a gyerkőcök imádnak kreatív programokban részt venni . A csapat távozása után amikor visszanéztem a romokra és a lépcsőn leülve átgondoltam a történteket egy percre, tudtam, hogy jól döntöttem és örültem, hogy sikerült az, amit szerettünk volna a gyerekeknek adni élményben.
Mindenki boldogan távozott az alkotásaival és ma, a kapott képek mellé visszajelzésként azt is megkaptam, hogy a Józsis EMLÉKMŰHELY  programot nagyon szerették :)
Nagyon jót nevettem rajta : EMLÉKMŰHELY :D   ez annyira aranyos és gyermeki ...

Köszönöm, hogy részese lehettem a programnak és köszönöm, hogy eljöttetek hozzám !
Remélem lesz még alkalmam hasonló programra veletek !

A szervezők egy nagyon helyes köszönetajándékkal is megleptek, ami egy szép ajándék faládikó... természetesen fekete ! És rajta a kedvenc kollekcióm a fekete-fehér :)
Nagy ölelés érte Esztinek ( bár ha jól emlékszem ezt már át is adtam akkor :)


Néhány képet is mutatok nektek amit kaptam !
Köszönet érte Zolinak akinek a munkáirót többet is megtudhattok itt
Illetve Bedi Esztinek :)
A Tartalmas Táborról itt találtok több információt.

A híradós összefoglalót itt találjátok !













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése