2016. augusztus 7., vasárnap

Kitti és Zsolt esküvőjén jártam...

Az idei évben rengeteg esküvőre készíthettem el az édességeket és persze a tortákat is, melyeket a közösségi oldalon rendszerint igyekszem is posztolni, de néhány alkalommal magam készítem be a tortákat és végigkövetem a torták sorsát, illetve a fogadtatását a helyszínen. Ezeket az alkalmakat igyekszem itt a blogon posztolni nektek, néhány gondolat kíséretében.

Tegnap éjjel ismét láthattam, hogy hogyan fogadják a helyszínen a finomságokat.
A torták az esküvő hangulatához illeszkedve ezüstös csillogást sugalltak, A strasszok és kristályok a mécsesek fényében remekül érvényesültek. Mivel a torta maga nagyon letisztult és finom volt, igyekeztem a körülvevő világgal, kicsit  jobban a helyszínre hangolni.
Az üvegekben elrendezett élővirágok , melyek a dekorációt is alkották a helyszínen még jobban beillesztették a tortákat a közegbe.
A pár a tortaasztal mögött nagyon szép összhangban volt a tortaasztallal és örömmel láttam, hogy jó helyre kerültek a sok munkával megalkotott édességek...

Kedves Kitti és Zsolt !

Mivel a családotokat régóta ismerem és sok éve rendszeres vendégeim vagytok, nem volt kérdés, hogy amennyiben az időm engedi kilátogatok hozzátok a helyszínre . Nagyon köszönöm Katinak, Kitti édesanyjának, hogy a segítségemre volt a kis cselszövésben és meglepetés maradt az, hogy a tortákat én magam készítem elő nektek a helyszínen . Jó volt látni  benneteket a ti nagy napotokon és egy picit részesévé válni a pillanatnak, mikor a tortát megpillantjátok .
Nagyon szép pár vagytok és igazán érezhető, illetve látható az összetartozás kettőtök között !
Kívánom, hogy legyetek nagyon boldogok és mindaz, amit a jövőre nézve megálmodtatok , váljék valóra majd...
Köszönöm, hogy engem választottatok , egy igazi élmény volt a számomra !


Lengyel József







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése